Anne-Marie Jensen |
|
22 55 50 75 |
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. |
Martha Thomsen |
|
21 91 76 75 |
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. |
Susanne Thorning |
74 49 04 07 |
50 90 92 06 |
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. (Helge 40512968) |
Randi Leest |
|
22 27 50 69 |
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. |
Asta Broesby-Olsen |
74 45 61 92 |
20 41 19 65 |
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. |
Annelene Christensen |
|
30 25 86 31 |
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. |
Inge Matzen |
74 45 94 12 |
20 11 87 86 |
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. |
Annelie Winkel |
|
22 24 85 87 |
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. |
Arne Blom |
|
40 36 03 07 |
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. |
Birgitte Romme |
|
41 57 05 19 |
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. |
Else Thuesen |
74 45 30 41 |
51 76 58 20 |
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. |
Poul Erik Nørgaard |
|
40 16 49 80 |
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. |
Probl. med fyr/ varme Ring til Ole eller Finn |
Ole 52 58 4905 El.41570519 (Birgitte) |
Finn 61 78 61 92 El.74456192 (fastnet) |
|
Bemærk at ved problemer med varme i huset/ problemer med fyret kan ugevagten kontakte Ole eller Finn
Ole Andersen |
|
52 58 49 05 |
Kontakt ved probl. med fyret |
Finn Broesby-Olsen |
|
61 78 61 92 |
Kontakt ved probl. med fyret |
En uge er fra søndag kl. 24 til næste søndag kl. 24
Ugevagten på Nygård har følgende opgaver:
At – kontakte lejerne ca. en uge før lejemålet for at aftale
- Udlevering af nøgle (se nedenfor)
- Aftale tidspunkt for at mødes med lejeren, hvis det er første gang Nygård lejes. Hvis det er lejere, der har været tidligere, aftales hvor nøglen kan hentes.
At – få sørge for at Nygård-nøglen er i nøgleboksen til venstre for hoveddøren, hvis der er lejemål i løbet af ugen og fjerne den igen efter opholdet. Nøglen opbevares i terrinen (ved siden af telefonen), når Nygård ikke er udlejet.
At – oplyse lejer om koden til nøgleboksen
Hvis bagehuset er med i lejemålet, oplyses lejeren om at der er en ekstra nøgle, som ligger i terrinen
At – tømme Nygårds postkasse og lægge posten på skranken i underetagen (nøglen til postkassen ligger i øverste del af hjørneskabet lige inden for skranken)
At – aftale med Birgitte, hvis der mangler noget i huset (send sms/mail)
Før et lejemål:
- Feje fliserne foran huset (kost i fyrrum) og evt. banke udendørsmåtten foran hoveddør og kokosmåtten lige indenfor. Bank ikke på stensætningen.
Udendørsmåtte kan være meget snavset, anbringes da under pumpen og skylles ren dér
- Fjerne cigaretskod i udvendige krukker med sand (lægges i køkkenaffald)
- Fjerne døde insekter (brug evt. håndstøvsugeren som er lige inden for døren i pillefyrrummet) og tørre vindueskarme over med en klud
- Tørre støv af efter behov (kælderindgang + klaver + kakkelovn tit, bibliotek af og til)
- Rengøre hoveddøren udvendig og indvendig efter behov
- Tjekke at der er fyldt op med affaldsposer, toiletpapir, køkkenrulle og papirhåndklæder
- Lægge mappen til Nygårds gæster frem på køkkenbordet (står i indhakket ved telefonen)
- Være opmærksom på, om huset fremstår som beskrevet under Rengøringsstandard (i mappen i køkkenet)
- især aktuelt, hvis der har været håndværkere, interne møder eller der er et stykke tid imellem lejemålene. Kontakt Birgitte, hvis der er mere end man umiddelbart selv nemt kan ordne
4 ting, det er vigtigt at oplyse gæsterne om
- At parkering kun må ske på Nygårds parkeringsplads. Af- og pålæsning er dog tilladt foran huset
- At der er en kæde, som de kan sætte over mellem pumpen og hegnet for at forhindre, at deres gæster holder parkeret på gårdspladsen mellem Nygårds udbygninger
- At der skal bruges støtteben, hvis man trækker bordene ud. Og at bordene ikke må flyttes efter at støttebenene er sat i
- At vi forventer, at huset, haven og omgivelserne behandles forsvarligt og med respekt for det arbejde de frivillige lægger i at skabe smukke rammer for Nygårds gæster
- Samt hvis der er børn blandt gæsterne, at der er legeredskaber i pillefyrrummet, som gerne må bruges.
Efter et lejemål:
- Er huset efterladt i henhold til i Rengøringsstandard, der findes i mappen til Nygårds gæster. Hvis der er mangler, sørger ugevagten selv for at udbedre dem. Hvis der er meget, kontaktes Birgitte, som sørger for ekstra rengøring, som trækkes i depositum
- Er alle vinduer helt lukkede?
- Er alle termostater sat på 2?
- Er havedør og indgangsdøre låste?
- Brugt sengetøj meldes til Birgitte, der sørger for vask. Kan lægges i vaskekurv i kælderen, toilettet. Er der kun klude, vasker ugevagt selv, hvis det er belejligt, ellers meldes til Birgitte.Der må ikke bruges skyllemiddel ved vask.
- Genbrugscontainerne: Tjek om sorteringen er rigtig, især, at husholdningsaffaldet er i den store beholder.
- Rapporter (sms/mail) tilbage til Birgitte, både når alt er OK og hvis noget ikke er i orden (p.g.a depositum)
- Tjek om der er aske i askespanden ved pejsen i forrummet (evt fra grilning). Hvis der er skal det tømmes over i den store askespand i træ-fyrrummet.
- Fjerne nøglen fra nøgleboksen og lægge den i terrinen i køkkenet.
Hvis der ikke er lejemål:
- Hold lidt øje med huset i løbet af ugen. Giv besked til Birgitte eller Finn, hvis der er noget at bemærke og måske til næste ugevagt, for at undgå dobbelt-besked